Categories Brak kategorii

Długopisy reklamowe jako reklama Twojej firmy

Czy wiedziałeś o tym, że długopisy reklamowe nadal są świetnym pomysłem na reklamę firmy? Mimo tego, że obecnie lepiej jest wybrać pozycjonowanie strony firmy, czy prowadzenie swego rodzaju kampanii reklamowej, warto zwrócić uwagę na długopisy reklamowe! Zapoznaj się z dalszą częścią artykułu, aby dowiedzieć się więcej.

Nie rezygnuj z tradycyjnych metod marketingu!

Tradycyjne reklamy to przede wszystkim gadżety reklamowe( breloki, kubki, koszulki, długopisy, notatniki i tak dalej), banery reklamowe, ulotki. Rodzaje tej formy marketingowej możemy wymieniać i wymieniać, na rynku jest ich naprawdę dużo, a liczba ciągle się powiększa. Nie warto z nich rezygnować, ponieważ są to jedyne reklamy docierające do klienta. Czy reklama na telefonie przemawia do potencjalnego klienta? Oczywiście, że tak, ale nie tak bardzo, jak personalizowany upominek! No, bo nie lubi otrzymywać długopisów reklamowych, notatników czy kubków na pamiątkę? Po pierwsze to bardzo miły gest, po drugie takie rzeczy nam się rzeczywiście przydają w codziennym życiu – a są świetną reklamą.

Długopisy reklamowe

Postaw na długopisy reklamowe!

Najbardziej skuteczne są długopisy z nadrukiem. Dlaczego? Są one bardzo praktycznym i małym upominkiem. Jakie ma zalety?

  • niska cena – jest to świetny pomysł zarówno dla małych, jak i dużych firm. Dzięki tak niskim cenom, każdy może pozwolić sobie na reklamę.
  • użyteczność – Długopisów używa każdy. Są one potrzebne praktycznie codzienne, co przyczynia się do odbierania częstych komunikatów reklamowych. Świetnym pomysłem jest umieszczenie na długopisie chwytnego hasła reklamowego.
  • trwałość – Długopisy są bardzo trwałe, nawet przy złych warunkach. Psują się one dopiero przy wypisaniu.

Warto wybierać skuteczne formy reklamy, jednak czasem warto zaryzykować. Być może twoi klienci potrzebują czegoś nowego? Może warto zmienić kilkuletnią reklamę na coś nowego? Dobrze jest wybrać coś, co idealnie pasować będzie do budżetu oraz wizerunku Twojej firmy.